reklama

Žlté kvietky vždy potešili....

Niekedy som ich mala rada, ba priam zbožňovala...žltý kvet na lúke, v záhrade, v rukách, vo vlasoch...  No dnes sú už žlté kvietky preč a ja tú mám iba sled myšlienok,čo sa dnes preháňali mojou hlavou niekedy medzi jedenástou a dvanástou zviazané v báseň :

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Čakať až zabudnem

na žltý kvet

ukrytý v dlani.

Na riadky slov od teba

plaviace sa vo mne.

Žltý kvet meravo zviera päsť

nemôže uletieť

nemôže utiecť

nemôže vykríknuť

tak vädne...

Tak ako plaviace slová

v rieke,ktorá tečie

cez smutnú dušu

a začína zamŕzať

až všetky slová zmrazí

v hnev,mrzutosť a nenávisť

zabúdam.. na žltý kvet

od teba

Rieka znovu ožíva

no na pocity nezabúda

preto žltý kvet ukrytý v srdci

chce vzlietnuť

chce preniknúť

chce sa vrátiť

no ja odchádzam....

a žlté kvietky ma viac netešia

Paulína Radimáková

Paulína Radimáková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Jeden veľký chaos. Zoznam autorových rubrík:  DeťušeSkautingSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu